Alla inlägg den 6 november 2011

Av ronja jacobsson - 6 november 2011 22:12

Går inte beskriva hur mycket jag älskar dig! Du är sjukt underbar ♥
Jag måste vara världens lyckligaste tjej som har dig! Du är det finaste jag har. Kommer aldrig släppa taget om dig! Skulle göra vad som helst för dig, du är mitt allt! Mitt liv.
Emil, Jag älskar dig och kommer alltid gör det! ♥
 

 
Av ronja jacobsson - 6 november 2011 17:54

Inte skrivit på ett bra tag.. inte bryt mig och inte orkat skriva. Finns inget att skriva om.
Men aa.. ska skriva ett kort inlägg idag iaf. Kom hem från älsklingen för typ 2 timmar sen.. Saknar honom redan något för jävligt! får träffa honom på tisdag.. känns som en evighet tills dess. Ingen skola imorn, studiedag för min skola.. alla andra skolor går troligtvis i skolan. Älskling ska iaf till skolan. Tyckte han kunde va hemma och låta mig komma bort o mysa med honom ist :D oh gå till lekparken med hans söta små syskon, som han faktist har lovat mig en gång i tiden.. (y'
naeee,  ist ska ja vara själv hemma från kl 9 till 8 på kvällen.. det taggar vi till!!! eller_? usch..:/
trååååååååååååååk.
Ska rida min hästar en tur imorn iaf. Det tar max 2 och en halv timme o rida båda 2 och sen fixa i stallet.. resten av dagen då? nån som har någon ideé, på vad ja kan göra? :) despeeeeraaaat!

Ska snart gå och ta mig en dusch, sen glo tv med min mor ! men kom gärna med förslag..
Pusss /Ronjamatildalinnette

Älskar dig mitt hjärta !<3

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards